Local News

International

16 Januari 2010

wowo!!.........................

I`m backkkkkkkkkkkkkk !!

penat giler.....ni lah aku...lepas setup 1 syarikat banyak lak kerja nak buat..nampak gaya tahun ni bertambah lagi satu cabang bisnes aku..alhamdulillah rezeki..

harap2 tahun ni maju jaya segala adanya....kepenatan yang berbaloi lah kan....

sebetulnya nak upload aku nyer performance untuk2 mggu lepas, dalam 3 hari trading berjaya jg kutip hmpir 2k usd..huhuu alhamdulillah,

ni kira rekod dunia aku la...org lain aku tak tau lak..maklum la treder kecil2an cam aku ni 2k usd dlm 3 hari dh cukup banyak tu..leh wat hantaran kawin dah kahkahkah....

permulaan yang baik untuk thn 2010 ni....dan harap juga la luck yg bagus untuk tahun ni kuikuikui....k la mata dh ngantuk sok smbung updet....

adehhh...choww!!!

0 ulasan:

BANK USAHAWAN

BANK KOMERSIAL